Like Like Like♥

heyy stalkerr ! awak diberi PERMISSION untuk menjadi stalker dekat blogg saya yeaa . dah tahu view blog saya , pandai-2 lahh follow yeahh ;)

HelloOwner

HelloOwner

Tuesday 9 August 2011

tolong fahami aku :)

now , life aku . aku luahkan dekat blog . now blog aku , soul aku . tade blog . life aku akan jadi sgt kosong . and  aku rasa mcm aku hidup dekat dunia ney alone :'> aku dah kehilangan orang yang aku syg . tempat aku manja , kongsi masalah and luahkan everything . now dy dah pergi :') aku try untuk SMILE tpy susah nak smile dalam kesedihan . but i must try kan ? why dy tinggal aku ? entahlahh . aku pun tatau nak ckp mcm mana . tpy kehilangan dy memberi impak yang sgt besar dlm life aku . bila dy dah tinggal aku , secara tiba-2 aku DAH HILANG SEMUANYA . perangai aku dah berubah sedikit demi sedikit . aku jadi pendiam . but tak lahh terlalu pendiam . and yeahh . bila aku duduk dekat bilik , aku menangis . aku tahu , dy tak SERABUT lepas putus sahabat dgn aku sbb dy yang nak semua ney . biarlahh .. dy takan pernah faham . dy dah halau aku . aku shock sgt baca text yang dy halau aku . aku rasa mcm mimpi dy ckp mcm uhh . NIENA ! JANGAN TERHEGEH-2 lagii dekat dy . kau tak layak untuk dy BOLEH BLA LAHH . pagi tadi aku guna handphone kwn aku nak call dy . just nak dengar suara kejap . LEPAS RINDU jugak . last call dari aku tuhh . aku lepas dah break , tatau nak luah dekat sapa rasa sedey aku ney but tade sape fhm aku . aku just nages sorang-2 . tuhh lahh niena now . menangis sorang-2 :'>

4 comments:

Atika Shahira said...

sabO ! aQ ader lagi . hha . aQ takk pergi lagi .

NinaYahya said...

:D

Muhammad Hadi said...

bagus lah tuh.........lol...........The Habbo's Group From Malaysia akan menemani kau.............jangan risau...............

NinaYahya said...

:']

Post a Comment

heyy stalker :))