Like Like Like♥

heyy stalkerr ! awak diberi PERMISSION untuk menjadi stalker dekat blogg saya yeaa . dah tahu view blog saya , pandai-2 lahh follow yeahh ;)

HelloOwner

HelloOwner

Saturday 13 August 2011

im just ordinary girl (Y)

selalu ada orang ckp at fb aku bajet , and bagai lahh . HAHA , kesah pulak ? tahh lahh . aku tak faham kenapa korang perlu menilai aku mcm tuhh . Maybe sebab stats aku , aku kuat mengarut ? HAK AKU . ACCOUNT AKU . bukannya aku on guna fb kau . and lain pulak cerita dengan yang suka dengan aku . Tapi sebalik tuhh aku tahu apa sebab lahh wehh . Just nak ambik kesempatan . Aku malas nak malukan sorang perempuan ni . Dia pernah tbe-2 IM aku . then dy ckp , mesti best if hang out dengan aku . aku tanya kenapa pulak . dy jawab ' sebab you hot . ramai nak you ' then aku pun gelak and ckp hot tak kemana . and tbe-2 . terus dy hantar siblings . If hot pun , korang fikir life HOT tuhh best ke ? ada orang suka dengan kita and tak . tpy kebanyakannya tak . now , please . stop fikir aku budak hot . aku just NURAMANINA BINTI YAHYA. i'm just an ordinary girl (Y) aku hidup dengan life yang sgt simple . Jangan ambik kesempatan atas aku . If aku dapat tahu , aku pangkah gila-2 orang tuhh . Jangan kejar hot . Hot boleh buad korang lupa diri . Biarlah hot as ARTIS or what . tpy tak payahlah fikir nak HOT DEKAT FB . tak kemana pun . lama-2 , FB ney pupus jugak . dengar cakap aku . HOT TAK KEMANA (Y)

No comments:

Post a Comment

heyy stalker :))